Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@22:49:43 GMT

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۲۹۶/زمان_قرعه_کشی_مرحله_یک_چهارم_پایانی_لیگ_قهرمانان_آسیا_اعلام_شد

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام امیر علی حسینی، مدیر بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، زمانبندی مراسم قرعه‌کشی، کارگاه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پس از مرحله یک هشتم پایانی اعلام شد.

طبق برنامه اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین بازی‌های بعدی لیگ قهرمانان آسیا 2017 روز سه‌شنبه 16 خرداد (6 ژوئن) از ساعت 15 الی 16 به وقت مالزی در هتل ماریوت کوالالامپور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ارسالی، کنفدراسیون فوتبال آسیا، در همین روز و در نوبت صبح اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تیم‌های راه یافته به این مرحله خواهد کرد که در جریان آن، قوانین و ضوابط رقابت‌ها و اهداف و سیاستگذاری‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد. از هر باشگاه نیز دو نفر به عنوان نماینده، امکان حضور در این دوره را خواهند داشت.

حسینی همچنین اظهار داشت: بازی‌های رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی در تاریخ‌های سوم تا پنجم و 24 تا 26 مهر ماه و فینال این رقابت‌ها نیز در تاریخ‌های 27 آبان و چهارم آذر ماه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۲۹۶/زمان_قرعه_کشی_مرحله_یک_چهارم_پایانی_لیگ_قهرمانان_آسیا_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: