Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:20:05 GMT

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۲۹۹/اعلام_زمان_قرعه_کشی_مرحله_یک_چهارم_نهایی_لیگ_قهرمانان_آسیا

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با پایان مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن 16 تیم برتر این رقابت‌ها، از اول خرداد ماه استارت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها خورده و تیم‌های دو منطقه غرب و شرق آسیا به تفکیک هر منطقه در 8 دیدار برای مشخص شدن 8 تیم برتر در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه اینکه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی طبق روال دو سال گذشته به صورت رفت و برگشت انجام شده با این توضیح که تیم‌های صدرنشین گروه‌های مختلف در دیدار نخست میهمان تیم‌های دوم گروه‌ها هستند و دیدارهای دور برگشت را میزبانی خواهند کرد.برای مرحله یک چهارم نهایی نیز طبق آیین‌نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مراسم قرعه‌کشی انجام می‌شود تا تیم‌های شرق و غرب آسیا در هر منطقه حریفان خود را در این مرحله بشناسند.

به این ترتیب و طبق اعلام AFC، با پایان مرحله یک هشتم نهایی و مشخص شدن تیم‌های برتر این مرحله، رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد 96) در کوالالامپور مالزی قرعه‌کشی شده و دیدارهای مرحله یک چهارم نیز مشخص خواهد شد.نکته دیگر اینکه تیم‌های هر منطقه تا مرحله فینال فقط با هم رقابت می‌کنند و در بازی پایانی یک تیم از غرب و یک تیم از شرق آسیا برای مشخص شدن قهرمان لیگ قهرمانان در سال 2017 به مصاف هم خواهند رفت.

نکته جالب اینکه در صورتی که استقلال و پرسپولیس از ایران بتوانند حریفان خود را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی برسند این احتمال وجود دارد که در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی، این دو تیم رقیب یکدیگر شده و این بدان معناست که دربی بزرگ ایران این بار در قاره کهن و برای اولین بار زیرنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.قرار است صبح روز قرعه‌کشی یک سمینار توجیهی برای نمایندگان تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC برگزار شود.باشگاه‌هایی که به این مرحله صعود کنند می‌توانند دو نماینده خود را به مالزی اعزام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۲۹۹/اعلام_زمان_قرعه_کشی_مرحله_یک_چهارم_نهایی_لیگ_قهرمانان_آسیا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: