Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@19:48:50 GMT

دعای روز بیست‌و‌‌هفتم ماه مبارک رمضان + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۳۲۱/دعای_روز_بیست_و_هفتم_ماه_مبارک_رمضان_فیلم

دعای روز بیست‌و‌‌هفتم ماه مبارک رمضان + فیلم

خبرگزاری میزان- در این کلیپ تصویری دعای روز بیست‌و‌هفتم ماه مبارک رمضان را مشاهده می‌کنید. در بخشی از دعای روز بیست‌و‌هفتم ماه مبارک رمضان، بنده به خداوند عرض می‌کند: " خدایا روزى كن مرا در آن فضیلت شب قدر را و بگردان در آن كارهاى مرا از سختى به آسانى. " به گزارش گروه چند رسانه‌ ای خبرگزاری میزان، در دعای روز بیست‌و‌هفتم ماه رمضان بنده به خداوند عرض می‌کند: " خدایا روزى كن مرا در آن فضیلت شب قدر را و بگردان در آن كارهاى مرا از سختى به آسانى.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"متن این دعا به شرح ذیل است:اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ فَضْلَ لَیْلَةِ القَدْرِ وصَیّرْ أموری فیهِ من العُسْرِ الى الیُسْرِ واقْبَلْ مَعاذیری وحُطّ عنّی الذّنب والوِزْرِ یا رؤوفاً بِعبادِهِ الصّالِحین.
دعای روز بیست‌و‌هفتم ماه رمضان

خدایا روزى كن مرا در آن فضیلت شب قدر را و بگردان در آن كارهاى مرا از سختى به آسانى و بپذیر عذرهایم و بریز از من گناه و بار گران را اى مهربان به بندگان شایسته خویش.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۳۲۱/دعای_روز_بیست_و_هفتم_ماه_مبارک_رمضان_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: