Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:04:50 GMT

ارائه ۱۸۳ مقاله در سومین کنگره قارچ شناسی ایران در کردستان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۳۳۲/ارائه_۱۸۳_مقاله_در_سومین_کنگره_قارچ_شناسی_ایران_در_کردستان

ارائه ۱۸۳ مقاله در سومین کنگره قارچ شناسی ایران در کردستان

سنندج- دبیر علمی سومین کنگره قارچ شناسی ایران گفت: در طول سه روز برگزاری این کنگره در کردستان ۱۸۳ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر عبدالله زاده امروز شنبه در سومین کنگره قارچ شناسی ایران که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره ۳۱ خردادماه امسال بود، گفت: در تاریخ بیستم تیرماه هم داوری نهایی مقالات توسط ۳۹ داور متشکل از ۷ تن از اساتید زن و ۳۲ نفر از اساتید مردم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۷۹ درصد مقالات ارسال شده پذیرفته شدند، عنوان کرد: ۹۲ درصد مقالات مربوط به محور بیماری های فارچی گیاهان، ۸۲ درصد تنوع زیستی-سیستماتیک، تنوع ژنتیکی، ۱۱ درصد قارچ های خوراکی، دارویی و صنعتی و ۵ درصد هم بیماری های قارچی، پزشکی و دامپزشکی بوده است.

دبیر علمی سومین کنگره قارچ شناسی ایران با اعلام اینکه ۱۹۰ مقاله توسط داوران در این کنگره پذیرفته شدند، بیان کرد: از این تعداد ۱۶۴ مقاله به صورت پوستر و ۱۹ مقاله هم در قالب سخنرانی طی سه روز کنگره ارائه می شوند.

عبدالله زاده با اشاره به اینکه این کنگره دارای ۶ سخنران ویژه است، افزود: دو کارگاه آموزشی با عناوین آشنایی با تنوع زیستی گلسنگ های ایران وآشنایی بازیدیومیست های ماکروسکوپی ایران هم در حاشیه این کنگره برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۳۳۲/ارائه_۱۸۳_مقاله_در_سومین_کنگره_قارچ_شناسی_ایران_در_کردستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: