Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@09:36:54 GMT

بيش از 50 درصد از مشاغل ثبت شده در سامانه رصد اشتغال کردستان مربوط به کميته امداد است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۳۴۱/بیش_از_۵۰_درصد_از_مشاغل_ثبت_شده_در_سامانه_رصد_اشتغال_کردستان_مربوط_به_کمیته_امداد_است


خبرگزاري آريا،کردستان؛بيش از 50 درصد از مشاغل ثبت شده در سامانه رصد اشتغال استان کردستان مربوط به کميته امداد است که اين مهم در سايه تلاش و همکاري همه بخشها به ويژه مجموعه بانکها تحقق پيدا کرده است.

به گزارش خبرگزاري آريا ازسنندج، در مراسمي که با حضور `منصور برقعي` قائم مقام کميته امداد امام خميني (ره)، نماينده ولي فقيه در کردستان ، امام جمعه سنندج و جمعي از مسئولان استاني برگزار شد، `محمدرسول شيخي زاده` به عنوان مدير کل جديدکميته امداد کردستان معرفي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مراسم مديرکل مديرکل سابق کميته امداد امام خميني کردستان با بيان اينکه از سال 90 تا پايان سال 95 بيش از 31 هزار شغل براي مددجويان تحت پوشش اين نهاد ايجاد شده است، گفت: بيش از 50 درصد از مشاغل ثبت شده در سامانه رصد اشتغال کردستان مربوط به کميته امداد مي باشد.
قنبرموسي نژاد اظهارداشت: در استان کردستان به برکت وجود نماينده ولي فقيه و تدابير ارزشمند ايشان و همچنين استاندار کردستان يک فضاي همدلي بسيار خوبي در بين دستگاهها و مديران آنها به وجود آمده است .
موسي نژاد با بيان اينکه مديران دستگاههاي مختلف تا جايي که در توان داشتهاند به کميته امداد کمک کردهاند، گفت: نمونه اين حمايتها را مي توان در بحث ايجاد اشتغال براي مددجويان تحت پوشش کميته امداد امام خميني در سال گذشته به خوبي مشاهده کرد.
وي تصريح کرد: بيش از 50 درصد از مشاغل ثبت شده در سامانه رصد اشتغال استان کردستان مربوط به کميته امداد است که اين مهم در سايه تلاش و همکاري همه بخشها به ويژه مجموعه بانکها تحقق پيدا کرده است.
مديرکل سابق کميته امداد کردستان با بيان اينکه از سال 90 تا پايان سال 95 بيش از 31 هزار شغل براي مددجويان تحت پوشش اين نهاد ايجاد شده است، گفت: به صورت ميانگين هر سال براي بيش از 5 هزار نفر مددجوي تحت پوشش کميته اشتغال ايجاد شده و بستر توانمندسازي اين خانوادهها از اين طريق فراهم شده است.
موسينژاد از احداث بيش از 2 هزار واحد مسکوني در بازده زماني 5 سال گذشته در سطح استان خبر داد و افزود: سالانه به صورت ميانگين 400 واحد مسکوني براي نيازمندان زيرپوشش اين نهاد در سطح شهر و روستاهاي استان احداث شده است.
وي افزود: بيش از 5 هزار واحد مسکن نيازمندان نيز طي 5 سال گذشته بازسازي شده است که اين اقدامات به واسطه تلاش همه مجموعه امداد و مسوولان استاني و همچنين نگاه ويژه مسوولان اين نهاد در سطح کشور بوده است.
وي درادامه به نگاه ويژه رئيس کميته امداد کشور به استان کردستان اشاره کرد و گفت: در طي 2 سال گذشته رئيس اين نهاد سه سفر به استان داشته که هر کدام از اين سفرها داراي برکات مادي و معنوي براي کميته امداد امام خميني کردستان بوده است .
مديرکل سابق کميته امداد کردستان گفت: هيچ درخواستي در مورد استان کردستان از سوي رئيس کميته امداد کشور پاسخ منفي دريافت نکرده و اين نگاه ويژه موجب شده در بسياري از سرفصلها نيز بتوانيم اقدامات ارزشمندي را در راستاي خدمات رساني و توانمندسازي نيازمندان انجام دهيم.
وي در ادامه از همراهي مجموعه رسانههاي استان با کميته امداد کردستان تقدير کرد و گفت: رسانههاي استان نقش مهمي در بحث اعتمادسازي اين نهاد در بين مردم داشتهاند.
موسينژاد در پايان ضمن تبريک به مديرکل جديد کميته امداد کردستان اظهار داشت: اميدوارم حضور شيخيزاده در امداد بتواند بستري ايجاد کند که دامنه سفره نظام بيش از پيش در بحث کمک به نيازمندان و توانمندسازي آنان گسترده شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۳۴۱/بیش_از_۵۰_درصد_از_مشاغل_ثبت_شده_در_سامانه_رصد_اشتغال_کردستان_مربوط_به_کمیته_امداد_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: