Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:20:03 GMT

ششمین کنگره ملی گیاهان دارویی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۳۴۲/ششمین_کنگره_ملی_گیاهان_دارویی_برگزار_می_شود

ششمین کنگره ملی گیاهان دارویی برگزار می‌شود

ششمین کنگره ملی گیاهان دارویی با مشارکت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با مشارکت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ششمین کنگره ملی گیاهان دارویی توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و با همکاری سازمان‌ها و مؤسسات مرتبط در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای اصلی کنگره در چهار زمینه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی؛ داروسازی، پزشکی و دامپزشکی، صنعت و اقتصاد تقسیم شده است.

در علوم پایه رشته‌های گیاه‌شناسی، فیتوشیمی، بیوشیمی، ژنتیک، اثرات بیولوژیک و بیوتکنولوژی و در داروسازی، پزشکی و دامپزشکی حوزه‌های طب سنتی، اثرات فارماکولوژیک، اثرات بالینی و فرمولاسیون و کنترل مطرح هستند.

در کشاورزی و منابع طبیعی اکولوژی، فیزیولوژی گیاهی، اهلی کردن و اصلاح، بیوتکنولوژی، کشت و زراعت، فراوری اولیه پس از برداشت، مکانیزاسیون و فناوری برتر موردبررسی قرار می‌گیرند.

در صنعت و اقتصاد نیز موضوعات موردبررسی مربوط به بازرگانی گیاهان دارویی و فرآورده‌های آنها، تولید فرآورده‌های گیاهان دارویی، نوآوری در تولید محصولات راهبردی، نظام کیفی و تولید محصولات با کیفیت و انتقال فنّاوری و تولید محصولات گیاهی مطرح است.

ششمین کنگره ملی گیاهان دارویی با مشارکت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ در تهران برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۳۴۲/ششمین_کنگره_ملی_گیاهان_دارویی_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: