Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:13:48 GMT

اجرای ۱۲۰ برنامه در راستای اجرای کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۳۴۴/اجرای_۱۲۰_برنامه_در_راستای_اجرای_کنگره_۵۴۰۰_شهید_کردستان

اجرای ۱۲۰ برنامه در راستای اجرای کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان

سنندج- رییس کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان با اشاره به اینکه اجرای ۱۲۰ برنامه در راستای اجرای کنگره تدوین شده است، گفت: این برنامه ها می تواند استان را از لحاظ فرهنگی متحول کند.

به گزارش خبرنگارمهر، ابراهیم حسینی امروز یکشنبه در جلسه کمیته رسانه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان که با حضور استاندار و فرمانده سپاه بیت المقدس استان در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، گفت: تمام اهالی رسانه استان از زمان تشکیل این کمیته تاکنون فعالیت و عملکرد مطلوب داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف این کنگره عطرآگین کردن فضای جامعه اسلامی است و بی شک تحقق این هدف مستلزم انجام تکلیف دینی و ملی اهالی رسانه است.

وی با اشاره به اینکه کردستان تاکنون ۵هزار و ۴۸۱ شهید را تقدبم انقلاب کرده است، ظهارداشت: بیشتر این شهدا متعلق به دوره ای هستند که جمعیت استان حدود یک میلیون نفر بوده است.

رییس کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان ادامه داد: این تعداد شهدا و نقش آنها در دفاع از انقلاب و اسلام در این استان می تواند بحث رسانه ای شود تا دنیا متوجه شوند که مردم ما برای دفاع از اعتقادات و انقلاب اسلامی نسبت به سایر استان ها نه تنها کمتر بلکه در بسیاری از ابعاد بیشتر نقش داشتند.

حسینی بیان کرد: اگر در گذشته راهبرد دشمن وارونه نشان دادند کردستان بوده و هست به واسطه برگزاری این کنگره بستری مهیا شده که فضای استان به طور کامل متحول شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا به دلیل جایگاه رفیعی که دارند در مباحث سیاسی نمی گنجند، افزود: نگاه و رویکرد ما به شهدا نباید مبتنی بر جریان ها و کشمکش های سیاسی باشد بلکه باید راهبردی باشد.

وی اظهارداشت: به وسیله کنگره باید الگوهای برتر جامعه که منجر به فائق آمدن بر توطئه های دشمنان شدند به مردم معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۰ برنامه در راستای اجرای کنگره تدوین شده است، بیان کرد: این برنامه ها می تواند استان را از لحاظ فرهنگی متحول کند.

رییس کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان اضافه کرد: تدوین ۸۰ جلد کتاب طراحی و سیاست گذاری شده که برای تولید محتوای این تعداد کتاب باید نویسندگان و هنرمندان استان وارد عرصه شوند.

حسینی عنوان کرد: دایره المعارف شهدای استان باید تدوین شود تا مشخص شود که شهدا برای دفاع از اسلام چه اقداماتی انجام دادند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۳۴۴/اجرای_۱۲۰_برنامه_در_راستای_اجرای_کنگره_۵۴۰۰_شهید_کردستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: