Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:27:58 GMT

اعلام اسامی ۶۷ هزار پذیرفته شده دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۳۴۶/اعلام_اسامی_۶۷_هزار_پذیرفته_شده_دوره_کارشناسی_دانشگاه_علمی_کاربردی

اعلام اسامی ۶۷ هزار پذیرفته شده دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اسامی ۶۷ هزار و ۷۶۵ پذیرفته شده در دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی امروز (پنجشنبه ۳۰ شهریور ۹۶ ) اعلام می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی 67 هزار و 765 نفر پذیرفته شده نهایی دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی در سال 96 امروز پنجشنبه (30شهریور) بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تعداد 67 هزار و 765 پذیرفته شده، 33 درصد زن و 66.797 درصد مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تمام پذیرفته‌شدگان باید روز شنبه اول مهر 96 برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد به سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند و در روزهای تعیین شده از سوی دانشگاه با در دست داشتن مدارک لازم که در اطلاعیه مربوطه امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

R1014132/P1014142/S2,22/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۳۴۶/اعلام_اسامی_۶۷_هزار_پذیرفته_شده_دوره_کارشناسی_دانشگاه_علمی_کاربردی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: