Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@07:15:33 GMT

یکی از بهترین اجراهای پژمان بازغی در کودک شو اتفاق افتاد/ برای ترویج بازی‌های فکری بین خانواده‌ها تلاش می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۳۵۷/یکی_از_بهترین_اجراهای_پژمان_بازغی_در_کودک_شو_اتفاق_افتاد_برای_ترویج_بازی_های_فکری_بین_خانواده_ها_تلاش_می_کنیم

یکی از بهترین اجراهای پژمان بازغی در کودک شو اتفاق افتاد/ برای ترویج بازی‌های فکری بین خانواده‌ها تلاش می‌کنیم

خبرگزاری میزان- نصیری با اشاره به اینکه یکی از بهترین اجراهای پژمان بازغی در کودک شو اتفاق افتاده است، از تلاش این برنامه برای ترویج بازی‌های فکری بین اعضای خانواده سخن گفت. رضا نصیری تهیه کننده برنامه تلویزیونی "کودک شو"در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: ضبط "کودک شو" ادامه دارد و این برنامه در بخش نخست خود در90 قسمت ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 21:00 "کودک شو" روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن نیز در روز بعد در سه نوبت و در ساعت‌های 1 بامداد، 9 و 16 پخش می‌شود.

نصیری تصریح کرد: مدت زمان این برنامه تلویزیونی 60 دقیقه است و به طور تقریبی هم اکنون 12 تا 13 قسمت از این برنامه روی آنتن رفته است.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: هر برنامه ای در ابتدا که ساخته می‌شود زمان می‌برد تا مخاطبان خود را پیدا کند که این موضوع در مورد برنامه‌های پرمخاطبی همچون "خندوانه"نیز وجود دارد.
این تهیه کننده عرصه تلویزیون توضیح داد: خدا را شکر با توجه به ساختار برنامه "کودک شو" از همان قسمت‌های اولیه این اثر توانست بیننده‌های خود را پیدا کند و در رده سه برنامه پربیننده شبکه نسیم در نوروز 1396 قرار بگیرد.

وی یادآور شد: با توجه به جالب بودن بستر این برنامه و اینکه خانواده‌ها افرادی را از جنس خودشان در تلویزیون تماشا می‌کنند، این اثر توانسته ارتباط خوبی بامردم برقرار کند چرا که از ابتدا نیز هدف ما این بوده که ستاره‌های این برنامه را مردم تشکیل بدهند.
نصیری همچنین گفت: ما آیتمی با عنوان "دوبله شو" داریم که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و حتی شبکه‌های خارجی که با مادر بسیاری ازموارد مشکل دارند نیز از این برنامه تعریف بسیاری کرده‌اند.
وی افزود: بسیاری از افراد حداقل یک قسمت از "کودک شو" را دیده‌اند البته ما در حال ایجاد تغییر در ساختار‌های این برنامه هستیم که برای مخاطب یکنواخت نشود و همچنین طرح‌های جدیدی را به برنامه اضافه می‌کنیم که در قسمت‌های آینده به وقوع می‌پیوندد.

تهیه کننده برنامه "کودک شو" تصریح کرد: در صورت استقبال مخاطبان و همچنین تصمیم شبکه برای ساخت فصل بعدی "کودک شو"، گروه ایده و محتوای طرح‌های خوبی را مطرح کرده که در صورت ساخت فصل دوم نیز اتفاقات جدیدی در برنامه رخ می‌دهد.
وی اظهار کرد: ما برای اجرای این برنامه از بین مجری‌ها و همچنین از بین بازیگرهای تلویزیون و سینما گزینه‌های بسیاری را داشتیم اما برای انتخاب مجری چندعامل را مدنظر قرار دادیم که در نهایت منجر به انتخاب پژمان بازغی شد.
نصیری توضیح داد: در مسابقه "کودک شو" تصمیم داریم به مخاطب تلنگری هم بزنیم که براساس آن ارزیابی کند که تا اندازه نسبت به خانواده و همچنین فرزند خودش شناخت داردو برای آن‌ها زمان صرف می‌کند.
وی یادآور شد: در این روند همچنین استفاده از بازی‌های فکری و فیزیکی به جای بازی‌های دیجیتالی را مد نظر داشتیم و اینکه علاقمند بودیم مردم را ترغیب کنیم تا برای انجام دادن این بازی‌ها با کودکان خود زمان بگذارند.

این تهیه کننده تلویزیون ادامه داد: در این راستا برای این برنامه باید یک مجری را انتخاب می‌کردیم که با بستر خانواده تناسب داشته باشد و علاوه برچهره بودن و برخورداری از یکسری مشخصات به لحاظ حرفه‌ای و کاری ، سابقه خوبی نیز در این زمینه داشته باشد که در نهایت به پژمان بازغی رسیدیم.
وی خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم یکی از بهترین اجراهای پژمان بازغی در "کودک شو" بوده است. مخاطبان برای حضور دراین برنامه می‌توانند زیرنویس‌های "کودک شو" را مشاهده کنند و یا از راه روابط عمومی شبکه نسیم و همچنین راه‌های ارتباطی برنامه در فضای مجازی اقدام کنند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۳۵۷/یکی_از_بهترین_اجراهای_پژمان_بازغی_در_کودک_شو_اتفاق_افتاد_برای_ترویج_بازی_های_فکری_بین_خانواده_ها_تلاش_می_کنیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: