Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@11:33:08 GMT

واکنش 2 بازیگر تلویزیون به عکس جنجالی وریا غفوری

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۱۳/واکنش_۲_بازیگر_تلویزیون_به_عکس_جنجالی_وریا_غفوری

واکنش 2 بازیگر تلویزیون به عکس جنجالی وریا غفوری

حسین سلیمانی و علی کاظمی می‌گویند عکس مدافع استقلال فتوشاپ است. آفتاب‌‌نیوز :

حسین سلیمانی و علی کاظمی می‌گویند عکس مدافع استقلال فتوشاپ است.

وریا غفوری، بازیکن آرام و بی حاشیه استقلال با یک عکس جنجالی، ناگهان سوژه اول فضای مجازی شد. دوشنبه به ناگهان تصویری از این بازیکن توسط پرسپولیسی ها منتشر شد که نشان می داد مشغول قلیان کشیدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسید او قربانی یک انتقامجویی شده است. پس از انتشار ویدئویی از محسن مسلمان در حال قلیان کشیدن، پرسپولیسی ها می خواستند به سنگر حریف حمله کنند و عکس وریا جوابی بود به آنها. در این عکس، دو بازیگر مطرح تلویزیون و سینما یعنی حسین سلیمانی و علی کاظمی هم دیده می شدند. به همین بهانه سراغ این دو بازیگر و البته وریا غفوری رفتیم تا واکنش آنها را منعکس کنیم.

علی کاظمی: فتوشاپه!
علی کاظمی اولین کسی است که به این عکس واکنش نشان می دهد. او در این باره می گوید: «من این عکس را دیدم. اول از هر چیز باید بگویم بنده خودم پرسپولیسی هستم و چه شود که استقلالی ها را ببینم. همین یکشنبه شب پیش احمدزاده به بیمارستان رفتم تا به او سر بزنم. با استقلالی ها ارتباطی ندارم و چه شود که با هم ملاقات داشته باشیم و جایی یکدیگر را ببینیم.» کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا تصویر واقعی است، چنین حرف هایی می زند: «نه، چنین عکسی اصلا صحبت ندارد و تصویر کاملا فتوشاپ است. شاید من وریا را فقط یک یا دو بار کلا دیده ام و اصلا یادم نیست که او را در چنین جایی دیده باشم. خیلی وقت پیش ما با هم ملاقات داشتیم.»

وریا: حاضرم تست بدهم
وریا غفوری هم دومین نفری است که به این عکس واکنش نشان می دهد. او که بازیکن بی حاشیه ای است، می گوید: «اصلا عکس درست نیست و ساختگی است. هواداران در این مسئله شک نکنند. من اهل قلیان و سیگار و این مسائل نیستم، حاضرم هر جا که گفتند تست نیکوتین بدهم تا معلوم شود این عکس ساختگی است. متاسفانه یک سری آدم بیکار برایم دردسر درست کرده اند. برای این آدم های عقده ای متاسفم.»

سلیمانی: خنده ام گرفت
حسین سلیمانی دیگر بازیگر حاضر در عکس هم می گوید این عکس صحت ندارد. او در این باره می گوید: «به نظر شما این عکس واقعی است؟ به نظرم شما رسانه ای ها باید در این باره نظر بدهید. شما که با فوتبالیست ها از نزدیک در ارتباط هستید می توانید جواب بدهید. فتوشاپ بودن عکس کاملا تابلو و مشخص است. من کلا وریا غفوری را یک بار دیده ام. حالا چه شده که همان دفعه اول سر از سفره خانه در آورده ایم؟ به نظرم احمقانه است.»

سلیمانی معتقد است هواداران هم نباید چنین عکسی را باور کنند: «عکس اصلا واقعی نیست. صحت ندارد. وقتی آن را دیده ام خنده ام گرفت. گفتم ولش کن. شما هم آن را جدی نگیرید. پرسپولیسی جماعت نباید این کار را می کردند.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۱۳/واکنش_۲_بازیگر_تلویزیون_به_عکس_جنجالی_وریا_غفوری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: