Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:53:20 GMT

4 هفته حیاتی پیش روی وریا غفوری (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۱۷/۴_هفته_حیاتی_پیش_روی_وریا_غفوری_عکس

هافبک استقلال برای پس گرفتن پیراهن تیم ملی 4 هفته حیانی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری فصل گذشته هفته های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما بعد از تمدید قرارداد در تمرینات پیش فصل با قدرت ظاهر شد تا برای لیگ هفدهم فصل رویایی را پشت سر بگذارد.


غفوری در بازی هفته اول استقلال در ترکیب اولیه تیمش به میدان رفت و در پست دفاع راست قرار گرفت و در کارهای دفاعی نمایش موفقی هم داشت و با حضور خسرو حیدری در پست هافبک راست چندان در حملات این تیم شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا وریا غفوری 4 هفته دیگر فرصت دارد تا با درخشش در ترکیب استقلال بتواند برای 2 بازی آخر تیم ملی برابر سوریه و کره جنوبی در انتخابی جام جهانی به اردوی این تیم دعوت شد و البته جای ثابت خود را بار دیگر بدست بیاورد.


مهمترین انگیزه غفوری از تمدید قرارداد با استقلال پاک کردن خاطرات بد فصل گذشته از ذهن هواداران این تیم و البته حضور در جام جهانی است که به نظر می رسد عملکرد او در 4 بازی پیش روی استقلال برای رسیدن به این موضوع بسیار مهم است.


آنچه مسلم است غفوری در این روزها آمادگی کامل دارد و برای رسیدن به هدف بزرگ خود به اعتماد کادرفنی استقلال نیاز زیادی دارد تا بتواند بار دیگر جای ثابت خود در ترکیب تیم ملی را پس بگیرد.


عکس: رضا سعیدی پور

وریا غفوری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۱۷/۴_هفته_حیاتی_پیش_روی_وریا_غفوری_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: