Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@00:29:31 GMT

آخرين وضعيت وريا غفوري و محسن کريمي از زبان دکتر نوروزي

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۲۰/آخرین_وضعیت_وریا_غفوری_و_محسن_کریمی_از_زبان_دکتر_نوروزی

خبرگزاري آريا- معاون پزشکي باشگاه استقلال توضيحاتي را درباره آخرين وضعيت مصدومان تيم ارائه کرد.
به گزارش آريا به نقل از باشگاه استقلال، دکتر امين نوروزي درباره مصدوميت وريا غفوري گفت: با توجه به اينکه وريا غفوري طي سه ماه اخير روند درمانيشان را تحت نظر کادر پزشکي تيم ملي فوتبال ايران انجام داده‌اند و قبل از عيد و در تاريخ 22 اسفند دچار مشکل در ناحيه همسترينگ گرديده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتي MRI او را ديدم، با توجه به شرايطش نياز به حدود سه هفته درمان داشت اما با توجه به نياز تيم ملي، او به ميدان رفت. وريا غفوري هم اکنون هم زير نظر کادر پزشکي تيم ملي تحت درمان است.
او در پاسخ به سوالي درباره مصدوميت محسن کريمي، بيان کرد: با توجه به مصدوميتي که برايش پيش آمد، سعي مي‌کنيم تا پايان فصل با فيزيوتراپي و تمرينات قدرتي و تقويتي او را حفظ کنيم.
معاون پزشکي باشگاه استقلال در پايان و در پاسخ به سوالي درباره وضعيت ساير بازيکنان، اظهار کرد: ساير بازيکنان در صحت و سلامت کامل به سر مي‌برند و مشکلي ندارند. جا دارد از کادر پزشکي و کادر کلينيک استقلال نهايت قدرداني و تشکر را داشته باشم که نهايت تلاش خود را انجام مي‌دهند. همچنين از کادرفني استقلال و به خصوص آقاي منصوريان هم متشکرم چون هماهنگي خوبي ميان ما وجود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۲۰/آخرین_وضعیت_وریا_غفوری_و_محسن_کریمی_از_زبان_دکتر_نوروزی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: