Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:58:12 GMT

برنامه ویژه استقلال برای وریا غفوری

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۲۳/برنامه_ویژه_استقلال_برای_وریا_غفوری

برنامه ویژه استقلال برای وریا غفوری

باشگاه استقلال به نظر تصمیم ندارد نام مدافع راست خود رادر لیست مازاد قرار بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، طبق اخبار رسیده ظاهرا علیرضا منصوریان برای جدایی وریا غفوری از استقلال با تردید جدی روبه‌رو شده است و ممکن است او فصل آینده هم در این تیم بماند.


وریا غفوری در بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفته نمایش مطلوبی داشته است اما مشکل اصلی اینجاست که این بازیکن بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده و در واقع آبی‌ها نمی‌توانند روی حضور او در بازی‌های مهم حساب باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال گفته می‌شود علیرضا منصوریان تصمیم دارد با دادن برنامه بدنسازی ویژه به غفوری تلاش کند که میزبان مصدومیت او برای فصل بعد به حداقل برسد و این بازیکن در کنار مهدی شیری فصل آینده در پست دفاع راست برای استقلال به میدان برود.

استقلال تهران وریا غفوری نقل و انتقالات 1396

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۲۳/برنامه_ویژه_استقلال_برای_وریا_غفوری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: