Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:41:03 GMT

وریا غفوری در استقلال ماندنی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۲۴/وریا_غفوری_در_استقلال_ماندنی_می_شود

وریا غفوری در استقلال ماندنی می‌شود؟

با منتفی شدن آبی پوش شدن دوگزینه مورد نظر استقلال در پست دفاع راست، به نظر می رسد ماندن وریا غفوری در این تیم قطعی است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها قصد داشتند در فصل نقل و انتقالات با عقیل کعبی و یا مهدی شیری را جذب کنند که یکی از استقلال خوزستام با سایپا قرارداد امضا کرد و دیگری هم قراردادش را با پیکان تمدید کرد تا مشخص شود مدافع ملی پوش آبی ها در این تیم ماندنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته از ابتدا هم مشخص بود باشگاه استقلال در جذب این 2 بازیکن جدی نیستند چراکه با وجود مصدومیت های وریا غفوری در این فصل، او سطح بالاتری از این بازیکنان دارد که اگر نداشت، هرگز یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش نبود. او درفصل گذشته مصدوم شد ولی با این وجو با بدنسازی خوب می تواند شرایط خوب خود را در فصل آینده پیدا کند وبه یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش تبدیل بشود.


البته تنها یک امکان در مورد جدایی غفوری وجود دارد و آن هم این است که رامین رضاییان تصمیم بگیرد با استقلال قرارداد امضا کند که با توجه به ریسک بالای این اتفاق در سال منتهی به جام جهانی کمی بعید است این موضوع عملی جنبه واقعیت به خود بگیرد.


غفوری در حال حاضر منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه استقلال تا بتواند تمرینات بدنسازی خود را با بازیکنان این تیم آغاز کند.

استقلال تهران وریا غفوری نقل و انتقالات 1396

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۲۴/وریا_غفوری_در_استقلال_ماندنی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: