Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:35:46 GMT

وریا غفوری با آبی‌پوشان تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۲۵/وریا_غفوری_با_آبی_پوشان_تمدید_کرد

وریا غفوری با آبی‌پوشان تمدید کرد

قرارداد وریا غفوری با استقلالی ها به مدت یک فصل دیگر برای لیگ هفدهم تمدید شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با درخواست علیرضا منصوریان سرمربی استقلال و اعلام سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال وریا غفوری قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.


پس از مذاکرات ظهر سه شنبه ی سید پندارتوفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال با وریا غفوری این بازیکن به مدت یک فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پ

استقلال تهران وریا غفوری نقل و انتقالات 1396

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۲۵/وریا_غفوری_با_آبی_پوشان_تمدید_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: