Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@21:25:32 GMT

طرز تهیه یک بستنی خوشمزه اما خانگی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۴۱/طرز_تهیه_یک_بستنی_خوشمزه_اما_خانگی

طرز تهیه یک بستنی خوشمزه اما خانگی

خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه بستنی خانگی را به شما آموزش دهیم . به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در این مطلب قصد داریم طرز تهیه بستنی خانگی را به شما آموزش دهیم .

مواد لازم:

شیر 1 لیتر

شکر8 قاشق سوپخوری

زرده تخم مرغ 4 عدد

وانیل نصف قاشق چایخوری.

طرز تهیه:

شکر، وانیل و زرده تخم‌مرغ را آنقدر بزنید تا سفت و سفید رنگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیر را درون ظرفی ریخته و بگذارید تا بجوشد. وقتی که شیر بجوش آمد آن را از روی حرارت برداشته و مواد مخلوط شده را آرام آرام داخل شیر داغ بریزید و بهم بزنید. پس از این کار ظرف را از روی حرارت بردارید و بگذارید تا خنک شود. سپس آن را به مدت نیم ساعت درون فریزر بگذارید و بعد بیرون آورده و بهم بزنید. این کار را چند بار تکرار کنید تا بستنی آماده سرو کردن شود. یادتان باشد که بستنی را باید مرتب بهم بزنید تا یخ نزند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۴۱/طرز_تهیه_یک_بستنی_خوشمزه_اما_خانگی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: