Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@20:50:50 GMT

طرز تهيه حلواي آرد برنج دسري خوشمزه براي افطار

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۴۳/طرز_تهیه_حلوای_آرد_برنج_دسری_خوشمزه_برای_افطار

خبرگزاري آريا - مواد لازم  آرد برنج يک ليوان روغن جامد نصف ليوان شکر نصف ليوان آب نصف ليوان گلاب يک چهارم ليوان زعفران حل شده يک قاشق غذا خوري خلال پسته وبادام يا پودر نارگيل به ميزان لازم طرز تهيه ابتدا براي تهيه ي شربت اين حلوا شکر وآب وزعفران را با هم مخلوط کرده تا کاملا شکر وزعفران در آب حل شوند و آنها […]
مواد لازم
 آرد برنج
 يک ليوان
 
روغن جامد
 نصف ليوان
 
شکر
 نصف ليوان
 
آب
 نصف ليوان
 
گلاب يک چهارم ليوان
زعفران حل شده يک قاشق غذا خوري
خلال پسته وبادام يا پودر نارگيل به ميزان لازم

طرز تهيه
ابتدا براي تهيه ي شربت اين حلوا شکر وآب وزعفران را با هم مخلوط کرده تا کاملا شکر وزعفران در آب حل شوند و آنها را کنار بگذاريد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روغن را در ظرفي روي شعله گاز قرار داده تا خوب داغ شود سپس آرد برنج را به آن اضافه کرده ومرتب به هم بزنيد تا کاملا آردها در روغن سرخ شوند،مراقب باشيد نسوزند که البته اين کار را با مرتب به هم زدن انجام داده ولحظه اي از آن دست نکشيد .
وقتي مخلوط آردو روغن به رنگ طلايي در آمد شربت آماده را به آن اضافه کرده وخوب مخلوط کنيد وبه هم بزنيد تا حلوا قوام آمده و يکدست شود .
هم مي توانيد اين حلوا را در ظرف مورد نظر پهن کرده و به دلخواه با خلال پسته وبادام ويا پودر نارگيل تزيين نماييدو هم مي توانيد به شکل توپهاي کوچک در آورده وتعدادي را در پودر پسته وتعدادي از آنها را در پودر نارگيل غلطانده ودر کاغذهاي روغني کوچک بگذاريد و براي پذيرايي داخل سيني يا هر ظرف چهار گوش ديگري يک در ميان بچينيد.
ايران کوک
اخبار مرتبط
طرز تهيه حلواي برنجي
آموزش تهيه حلواي سفيد نذري ماه محرم
حلواي شير( براي ماه مبارک رمضان)
طرز تهيه حلواي آرد گندم در سفره رمضان
آشنايي با روش تهيه شير برنج قالبي + تصاوير


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۴۳/طرز_تهیه_حلوای_آرد_برنج_دسری_خوشمزه_برای_افطار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: