Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@16:33:42 GMT

تنها در صورت جذب نیمار، رئال مادرید رونالدو را به فروش می‌رساند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۶۶/تنها_در_صورت_جذب_نیمار_رئال_مادرید_رونالدو_را_به_فروش_می_رساند

تنها در صورت جذب نیمار، رئال مادرید رونالدو را به فروش می‌رساند

رئال مادرید تنها در صورتی اجازه خروج به رونالدو می دهند که بتوانند نیمار را در تابستان ۲۰۱۸ جذب کنند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از وبسایت نود، آ اس مدعی شده است کریستیانو رونالدو قصد دارد در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند و مقصد دلخواه این ستاره، بازگشت به الدترافورد است. رئال مادرید مشکلی با خروج رونالدو ندارد چرا که می داند پیشنهاد یونایتد به اندازه کافی خوب خواهد بود ولی آن ها تنها در صورتی اجازه خروج به رونالدو می دهند که بتوانند نیمار را در تابستان ۲۰۱۸ جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آ اس مدعی است که این موضوع در سال ۲۰۱۷ هم مورد بحث بوده است، در واقع بعد از ماجرای مالیاتی اخیر رونالدو در اسپانیا، او به دنبال بازگشت به یونایتد بوده ولی چون رئال مادرید نتوانست امباپه را به خدمت بگیرد، فروش رونالدو منتفی شد. اما حالا این موضوع دوباره در تابستان ۲۰۱۸ مورد بحث واقع خواهد شد. البته رئال مادرید می داند فروش نیمار توسط پاریسن ژرمن آن هم به فاصله یک فصل، سخت است.

بر همین اساس El Larguero مدعی شده است پرز آمادگی این را دارد تا برای جذب نیمار، رونالدو را راهی پاریسن ژرمن کند تا این گونه نظر ناصر الخلیفی را برای انتقال نیمار به مادرید جلب کند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۶۶/تنها_در_صورت_جذب_نیمار_رئال_مادرید_رونالدو_را_به_فروش_می_رساند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: