Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@03:24:19 GMT

رونالدو نازاریو: نیمار در پاریس همه چیز را برای بردن توپ طلا در اختیار دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۶۷/رونالدو_نازاریو_نیمار_در_پاریس_همه_چیز_را_برای_بردن_توپ_طلا_در_اختیار_دارد

رونالدو نازاریو: نیمار در پاریس همه چیز را برای بردن توپ طلا در اختیار دارد

رونالدو شب گذشته در جسن تولد نیمار شرکت کرده بود. 

طرفداری - رونالدو نازاریو، فوق ستاره برزیلی اسبق دنیای فوتبال از اینکه هیچ وقت فرصت بازی در فرانسه را پیدا نکرده، متاسف است.

رونالدو در دوران فوتبال پر افتخار و کم نظیرش، در ایتالیا، اسپانیا و هلند توپ زد و با اینکه هیچ وقت در فرانسه بازی نکرد، رابطه بسیار خوبی با پاری سن ژرمن و مدیرانش دارد و در اغلب اوقات به عنوان میهمان افتخاری بازی های این تیم را از نزدیک تماشا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو شب گذشته نیز در پاریس حضور داشت تا در جشن تولد ۲۶ سالگی نیمار شرکت کند. 

به گزارش مارکا، رونالدو پس از این مراسم گفت:

تیم‌هایی هستند که دوست داشتم روزی در آنها بازی کنم. یکی از اصلی‌ترینشان هم پاری سن ژرمن است. بارها و بارها به پاریس آمده‌ام و بسیاری از روزهای زندگی ام در این شهر رقم خورده و احساس می‌کنم پاریسی هستم. اما هیچ وقت فرصت بازی برای پی اس جی نصیبم نشد. هیچ وقت پیشنهادش را نداشتم. در باشگاه‌های فوق العاده‌ای بازی کردم اما فوتبالم به سه کشور اروپایی هلند، اسپانیا و ایتالیا خلاصه می‌شود. 

نیمار؟ او همه چیز را برای بردن توپ طلا در پاری سن ژرمن در اختیار دارد. و ام باپه؟ او شبیه خودم است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۶۷/رونالدو_نازاریو_نیمار_در_پاریس_همه_چیز_را_برای_بردن_توپ_طلا_در_اختیار_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: