Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-03-29@13:29:41 GMT

مقایسه آمار رونالدو و نیمار در فصل جاری

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۷۷/مقایسه_آمار_رونالدو_و_نیمار_در_فصل_جاری

مقایسه آمار رونالدو و نیمار در فصل جاری

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - دو ستاره بزرگ رئال و پاریسن ژرمن در مقابل هم.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید و پاریسن ژرمن در حالی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا در جدال حساس دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند که همه نگاه ها معطوف به تقابل نیمار و رونالدو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار که شش ماه است بارسلون را به مقصد پاریس ترک کرده، این بار با یپراهن پاریسن ژرمن به برنابئو می رود. نگاهی داریم به آمار این دو بازیکن در فصل جاری:

23- رونالدو در 28 بازی این فصل تاکنون موفق به زدن 23 گل شده است که نسبت به فصل قبل آمار بهتری است. او فصل قبل در 28 بازی ابتدایی اش برای رئال مادرید، 21 گل زده بود. هر چند دقایق بیشتری هم بازی کرده بود. جالب اینجاست که رونالدو در چهار بازی اخیر لالیگایی اش، هفت گل زده است.

27- نیمار در 27 بازی این فصل 27 گل زده است. میانگین یک گل به ازای هر بازی. رونالدو در 28 بازی، 23 گل زده است که البته بدترین آمار وی از نظر میانگین گل به ازای هر بازی از سال 2009 است.

9- رونالدو همچنان در لیگ قهرمانان می درخشد. او در تمام شش بازی دور گروهی گلزنی کرد. و با 9 گل زده نسبت به نیمار 6 گله در لیگ قهرمانان برتری دارد.

5- هر دو بازیکن در این فصل 5 پنالتی را گل کرده اند. با این تفاوت که رونالدو مجبور نبوده با کاوانی بر سر زدن پنالتی بحث کند!

188- رونالدو 188 شوت به سمت دروازه حریفان داشته که 72 تای ان در چارچوب بوده، برای نیمار این ارقام به ترتیب 126 و 58 شوت است.

14- نیمار در این فصل 14 پاس گل ارسال کرده که خیلی بیشتر از رونالدو با 5 پاس گل است. از نظر خلق موقعیت هم نیمار با ایجاد 89 فرصت گلزنی در مقابل 35 موقعیت ایجاد شده توسط رونالدو، برتر است. نیمار در این فصل بعد از 18 بازی لیگ، روی 30 گل پی اس جی تاثیر مستقیم داشت.

318- نیمار در این فصل 318 بار برای دریبل زدن تلاش کرده که 189 دریبل موفق داشته، برای رونالدو این آمار به ترتیب 59 و 35 است.

 

1878

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۷۷/مقایسه_آمار_رونالدو_و_نیمار_در_فصل_جاری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: