Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:26:02 GMT

زیدان: این دیدار تقابل رونالدو و نیمار نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۷۸/زیدان_این_دیدار_تقابل_رونالدو_و_نیمار_نیست

زیدان: این دیدار تقابل رونالدو و نیمار نیست

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید دیدار برابر پاری سن ژرمن را تقابل نیمار و رونالدو نمی داند.

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی در لالیگا و کوپا دل ری، حالا همه هدف رئال مادرید کسب تکرار موفقیت های 2 سال اخیر در لیگ قهرمانان است.

 

دیدار برابر PSG: "قصد من تغییر دادن ذهنیت مردم درباره شرایط ما نیست و من عاشق کار مربیگری هستم پس تلاش خود را انجام می دهم و می دانم همه چیز تحت کنترل من نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

قصد ندارم برای نمایش دادن چیزی تلاش کنم و تنها تمرکز من روی بازی فرداست و به چیز دیگری فکر نخواهم کرد. من  مارسی بوده ام و می دانم که یک رقابت تاریخی بین مارسی و پاری سن ژرمن وجود دارد اما تمرکز من تنها روی دیدار تیمم برای حریف خواهد بود.

 

من بسیار خوشحال هستم که چنین دیداری در انتظار ماست و هیچ فشار اضافی روی رئال وجود ندارد. شرایط تمرینی این هفته ما مثل همیشه ما بود و همه چیز مانند همیشه است.

 

این دیدار فینال نیست و این دو بازی لیگ قهرمانان هستند و آنچه که من را نگران می کند یک بازی زیباست. بازی ما برابر پاری سن ژرمن فینال نیست و تنها دغدغه رقم بهترین شرایط در موقعیت فعلی خواهد بود پس من نگران آینده نیستم."

 

 

مقایسه نیمار و رونالدو: "ما در مورد 2 بازیکن بزرگ صحبت می کنیم اما این دیدار رقابت بین رئال مادرید و PSG است نه نیمار مقابل کریستیانو رونالدو.

 

رونالدو عملکرد فوق العاده ای داشته و تا به حال 5 توپ طلا گرفته است اما ما نیمار را می شناسیم و می دانیم که هر 2 آنها می توانند تفاوت ها را رقم بزنند اما برای من مهم نیست که چه کسی بازی کند، بلکه چگونه بازی کردن اهمیت دارد."

کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن نیمار زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۷۸/زیدان_این_دیدار_تقابل_رونالدو_و_نیمار_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: