Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:06:17 GMT

مارسلو: نیمار روزی مانند رونالدو خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۷۹/مارسلو_نیمار_روزی_مانند_رونالدو_خواهد_شد

مارسلو: نیمار روزی مانند رونالدو خواهد شد

ستاره برزیلی رئال مادرید از پیروزی تیمش برابر پاری ‌سن‌ ژرمن خوشحال است و به مقایسه نیمار با رونالدو پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مارسلو در دیدار رئال مادرید برابر پاری ‌سن‌ ژرمن یکی از بازیکنان خوب میدان بود. این بازیکن برزیلی توانست گل سوم رئال مادرید را به ثمر برساند تا خیال هواداران تیمش را از بازی برگشت تا حدود زیادی راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسلو بعد از بازی گفت‌: هنوز صعود خود را نهایی نکرده‌ایم و ۹۰ دقیقه حساس دیگر باقی مانده است. بازی سختی در پاریس خواهیم داشت و ممکن است که هر نتیجه‌ای رقم بخورد.

او ادامه‌ داد: از عملکرد تیم خود راضی هستیم و خوشحالیم که این پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم. با شور و انگیزه بالایی بازی کردیم. حاضر هستیم که تا پای جان از زیدان حمایت کنیم. دستورات زیدان را به خوبی در میدان پیاده کردیم و با حمایت هواداران خود این پیروزی ارزشمند را کسب کردیم.

مارسلو درباره مقایسه نیمار با کریستیانو رونالدو گفت‌: نیمار بازیکن بزرگی است اما رونالدو تجربه بیشتری دارد و همین تجربه به کمک او آمد اما  باید بگویم که نیمار هم در آینده مانند رونالدو خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۷۹/مارسلو_نیمار_روزی_مانند_رونالدو_خواهد_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: