Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@10:48:21 GMT

رونالدو: به نیمار گفتم روی بهبودی تمرکز کن

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۸۰/رونالدو_به_نیمار_گفتم_روی_بهبودی_تمرکز_کن

رونالدو: به نیمار گفتم روی بهبودی تمرکز کن

به گزارش ایلنا، رونالدو نازاریو در آستانه مسابقات جام جهانی روسیه با نیمار برزیلی گفت و گو کرد. در سال 2002 مهاجم سابق رئال مادرید و بارسلونا مشکلی همانند ستاره فعلی پاری سن ژرمن داشت. نیمار پس از مصدومیت در لیگ فرانسه مچ پایش را جراحی کرده و فعلا شرایط ایده آل برای بازگشت به مسابقات را ندارد.

رونالدو در این باره گفت: او نیاز به تمرکز بر سلامتی‌اش دارد و تا آنجا که ممکن است از فشار خودش را محافظت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنم او هرچه سریعتر بهبودی‌اش را پیدا می‌کند و در جام جهانی حضور خواهد داشت.

مهاجم سابق تیم ملی برزیل معتقد است کشورش در جام جهانی روسیه موفق می‌شود. رونالدو افزود: من احساس خوبی در مورد تیم برزیل دارم. آنها سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند اما چند سال گذشته آنها باور نکردنی عمل کرده اند و اعتماد به نفس را به دست آورده اند. مصدومیت نیمار تاسف بار است اما معتقدم با بازگشت او در تابستان می توانیم روی دیگر بازیکنان بسیار خوبی حساب کنیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۸۰/رونالدو_به_نیمار_گفتم_روی_بهبودی_تمرکز_کن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: