Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@08:25:32 GMT

نیمار و رونالدو می‌توانند دوستی نزدیکی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۸۱/نیمار_و_رونالدو_می_توانند_دوستی_نزدیکی_داشته_باشند

نیمار و رونالدو می‌توانند دوستی نزدیکی داشته باشند

رکنا: کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید معتقد است که نیمار و رونالدو می‌توانند دوستان نزدیکی برای هم باشند.

نیمار 26 ساله در تابستان از بارسا به پاری سن ژرمن رفت و شایعات حاکی از آن است که رئال مادرید به دنبال جذب ستاره برزیلی است. کاسمیرو که در تیم ملی برزیل با نیمار هم تیمی است، معقتد است که او و رونالدو Ronaldo می‌توانند دوستان خوبی برای هم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت:" نیمار همیشه فوق العاده بوده است، حتی از 11 سالگی کارهای دیوانه واری انجام می‌داد. فکر نمی‌کنم احتمال حضورش در رئال وجود داشته باشد ولی این موارد را باید از فلورنتینو پرز سوال کنید. او می‌داند که درهای مادرید همواره به روی او باز است ولی او در پاریس خوشحال است. با کیفیتی که او دارد، مطمئنا اگر رئیس رئال بودم، جذبش می‌کردم. امیدوارم که این فصل به تیم ما بیاید. او بازیکن فوق العاده ای است، مطمئنا یکی از 3 بازیکن برتر جهان است. به نظرم با رونالدو نیز دوستی نزدیکی پیدا خواهد کرد."
کاسمیرو درباره اینکه چه بازیکنی بهترین جهان است گفت:" مسی بازیکن فوق العاده ای است ولی نظر من رونالدو است. به نظر من او بهترین بازیکن جهان است."

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۸۱/نیمار_و_رونالدو_می_توانند_دوستی_نزدیکی_داشته_باشند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: