Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:27:30 GMT

توصیه رونالدو به نیمار: قید بارسا را بزن و به رئال برو

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۸۲/توصیه_رونالدو_به_نیمار_قید_بارسا_را_بزن_و_به_رئال_برو

توصیه رونالدو به نیمار: قید بارسا را بزن و به رئال برو

نشریه موندو دپورتیوو مدعی شد که رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، به نیمار توصیه کرده که قید بارسا را زده و راهی رئال شود.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار 26 ساله در تابستان از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست تا به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ تبدیل شود. او تا به حال 28 گل در 30 بازی برای تیمش به ثمر رسانده و نمایش های بسیار خوبی داشته، هر چند که از شرایطش در تیمش راضی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت نیمار قصد ترک پاریس را دارد و در حال بررسی گزینه هایی است که پیش روی اوست.

 

 

 

 

 

رئال که پیش از انتقال او به بارسا نیز از مشتریان پر و پا قرص او بود، همچنان در تلاش برای جذب ستاره 26 ساله است و بارسا نیز قصد دارد مهاجم سابق خود را بازگرداند.

 

در حالی که نیمار تمایل زیادی به حضور دوباره در بارسا دارد، رونالدو برزیلی که سابق حضور در هر دو تیم رئال و بارسا را در کارنامه اش دارد و از طرفی از نزدیکترین دوستان نیمار به حساب می‌آید، به او توصیه کرده که قید بارسا و دوستانش را بزند و راهی رئال شود.

 

موندو دپورتیوو از قول رونالدو نوشت:" بارسلونا و دوستانت را  فراموش کن زیرا در رئال خوشحال تر خواهی بود."

 

حال باید دید که نیمار به توصیه دوست با تجربه اش گوش خواهد کرد و راهی رئال خواهد شد یا به تیم سابقش باز خواهد گشت.

رونالدو پاری سن ژرمن برزیل نیمار

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۸۲/توصیه_رونالدو_به_نیمار_قید_بارسا_را_بزن_و_به_رئال_برو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: