Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@19:11:43 GMT

دادستان ايلام خبر داد دعواي خانوادگي به قتل زن 32 ساله منجر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۹۴/دادستان_ایلام_خبر_داد_دعوای_خانوادگی_به_قتل_زن_۳۲_ساله_منجر_شد

خبرگزاري آريا - حشمت الله شريفي دادستان ايلام گفت: متاسفانه به دليل اختلافات خانوادگي ميان يک زن و شوهر و پس از بالا گرفتن جر و بحث و درگيري لفظي ميان آن دو، زن 32 ساله از سوي همسر خود به قتل رسيده و قاتل پس از آن متواري مي شود.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، حشمت الله شريفي دادستان ايلام گفت: متاسفانه به دليل اختلافات خانوادگي ميان يک زن و شوهر و پس از بالا گرفتن جر و بحث و درگيري لفظي ميان آن دو، زن 32 ساله از سوي همسر خود به قتل رسيده و قاتل پس از آن متواري مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومي و انقلاب ايلام از وقوع يک فقره قتل به دليل اختلافات خانوادگي و خود معرفي قاتل به مراجع انتظامي پس از پشيماني از وقوع قتل خبر داد و گفت:رسانه ها و افراد صاحب نظر و دلسوز بايد نسبت به آگاهي بخشي مردم در خصوص بالابردن آستانه تحمل و پيشگيري از وقوع چنين جرايمي اقدام جدي صورت دهند.
به گزارش روابط عمومي دادستاني کل کشور، حشمت الله شريفي دادستان ايلام گفت: متاسفانه به دليل اختلافات خانوادگي ميان يک زن و شوهر و پس از بالا گرفتن جر و بحث و درگيري لفظي ميان آن دو، زن 32 ساله از سوي همسر خود به قتل رسيده و قاتل پس از آن متواري مي شود.
وي افزود: اين فرد 27 ساله پس از ارتکاب جرم جسد مقتول را با اين هدف که بوي آن موجب اطلاع همسايگان نشود داخل يخچال جا داده و به تهران مي رود، لکن دچار عذاب وجدان و پشيماني شده و در روز شنبه با مراجعت از تهران به ايلام خود را به مراجع انتظامي معرفي مي کند.
دادستان ايلام تاکيد کرد: متهم هم اکنون در بازداشت است و پرونده او در شعبه پنج بازپرسي ايلام در حال رسيدگي است.
شريفي تصريح کرد: بايد نسبت به آگاهي مردم و خانواده ها در خصوص روش ها و ضرورت هاي کنترل خشم هاي آني از سوي رسانه ها و افراد صاحب نظر و دلسوز جامعه اقدام شود.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۹۴/دادستان_ایلام_خبر_داد_دعوای_خانوادگی_به_قتل_زن_۳۲_ساله_منجر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: