Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@04:43:13 GMT

دادستان نظامی استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد/ نظارت بر ارائه خدمات مناسب به زوار اربعین

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۴۹۵/دادستان_نظامی_استان_ایلام_از_پایانه_مرزی_مهران_بازدید_کرد_نظارت_بر_ارائه_خدمات_مناسب_به_زوار_اربعین

دادستان نظامی استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد/ نظارت بر ارائه خدمات مناسب به زوار اربعین

خبرگزاری میزان- با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و ضرورت ارائه خدمات مناسب به زوار دادستان نظامی استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و ضرورت ارائه خدمات مناسب به زوار، دادستان نظامی استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که بازپرس که شعبه اول دادسرای نظامی، فرمانده انتظامی مهران و فرمانده هنگ مرزی این شهرستان نیز حضور داشتند، بهرام عظیمی با اشاره به تردد میلیونی زوار از مرز مهران، خواستار برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی لازم بین یگان‌های نظامی و انتظامی به منظور کنترل هرچه مناسب‌تر مرز و تردد امن زوار شد.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌های فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان ایلام در برقراری امنیت راهپیمایی عظیم اربعین سال گذشته، تأکید کرد: امکانات و تجهیزات مناسب به منظور اسکان مناسب نیرو‌ها خصوصاً یگان‌های مامور به مرز مهران فراهم شود.

دادستان نظامی استان ایلام همچنین در کارگاه آگاه سازی کارکنان انتظامی مهران، ضمن بر شمردن اهمیت راهپیمایی میلیونی اربعین گفت: رعایت احترام و شان زائرین ابا عبدا... (ع) با صبر و حوصله و آرامش خصوصاً در مواقع ازدحام جمعیت ضروری است.

وی تصریح کرد: رفتار مسئولانه نیرو‌ها با زوار علاوه بر اینکه وظیفه ذاتی نیرو‌های نظامی و انتظامی بشمار می‌آید به دلیل جنبه معنوی راهپیمایی اربعین دارای اجر اخروی هم خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۴۹۵/دادستان_نظامی_استان_ایلام_از_پایانه_مرزی_مهران_بازدید_کرد_نظارت_بر_ارائه_خدمات_مناسب_به_زوار_اربعین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: