Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:55:28 GMT

زلزله ۴.۵ ریشتری لومار ایلام خسارتی نداشته است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۰۴/زلزله_۴_۵_ریشتری_لومار_ایلام_خسارتی_نداشته_است

زلزله ۴.۵ ریشتری لومار ایلام خسارتی نداشته است

ایلام-فرماندار سیروان گفت: زلزله ۴.۵ ریشتری لومار ایلام خسارتی نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن جلیلیان فرماندار سیروان دقایقی پیش اعلام کرد: تا کنون گزارشی از خسارات زلزله 4.5 ریشتری صبح امروز به فرمانداری اعلام نشده است.

گفتنی است زلزله ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر ساعت ۷:۱۵ صبح امروز در عمق۹ کیلومتری زمین در مرز ایلام و لرستان، حوالی لومار در ایلام را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۰۴/زلزله_۴_۵_ریشتری_لومار_ایلام_خسارتی_نداشته_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: