Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@13:54:31 GMT

افتتاح سه بخش جدید در بیمارستان نبی اکرم خنج

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۱۱/افتتاح_سه_بخش_جدید_در_بیمارستان_نبی_اکرم_خنج

افتتاح سه بخش جدید در بیمارستان نبی اکرم خنج

بیمارستان نبی اکرم خنج مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه سی تی اسکن در جنوب فارس شد . به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز فارس، مرکز تصویر برداری سی تی اسکن، بخش‌های مراقبت‌های ویژه کودکان وزایشگاه جدید بیمارستان نبی اکرم خنج افتتاح شد. عدنان احمدی آزاد رئیس بیمارستان نبی اکرم خنج گفت:ساختمان مرکز تصویر برداری سی تی اسکن بیمارستان خنج با ۲۵۰ متر مربع زیربنا با صرف هزینه ۴ میلیارد ریال به همت آقای ابراهیم محمد نژاد نیکوکار خنجی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: ۲۰ میلیارد ریال هزینه خرید و نصب دستگاه سی تی اسکن بیمارستان از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان واموزش پزشکی تامین وپرداخت شده است.همچنین بخش‌های مراقبت‌های ویژه کودکان Picu و زایشگاه جدید در بیمارستان خنج افتتاح شد. این مجتمع با ۷۰۰ متر مربع زیر بنا با صرف هزینه ۷ میلیارد ریال خودیاری دوخواهر نیکوکار خنجی سکینه و مریم قائدی ساخته شده ودارای ۸ تخت ویژه اطفال است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۱۱/افتتاح_سه_بخش_جدید_در_بیمارستان_نبی_اکرم_خنج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: