Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:50:02 GMT

بازدید استاندار گیلان از طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۱۲/بازدید_استاندار_گیلان_از_طرح_ارتقای_هتلینگ_بیمارستان_رسول_اکرم_ص_رشت

بازدید استاندار گیلان از طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت

استاندار گیلان ظهر امروز دوشنبه دوم مرداد ماه جاری ازطرح ارتقای هتلینگ بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمد علی نجفی در این بازدید از بخش های مختلف طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان حضرت رسول اکرم تأمین اجتماعی شامل تجهیزات و امکانات، بهداشت، خدمات رفاهی و ساختمان و تأسیسات بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اجرای این طرح که از دی ماه 94 اغاز شده و بیش از 50 درصد پیشرفت کار دارد 39 میلیارد ریال هزینه شده است.

ماهانه بطور میانگین حدود 25 هزار نفر از خدمات سرپایی، بستری و جراحی بیمارستان 200 تخته رسول اکرم بصورت رایگان استفاده می‌کنند.

دکتر نجفی در این بازدید همچنین از بیماران بستری عیادت و دلجویی کرد و در گفتگو با کادر پزشکی و پرستاران از زحمات شبانه روزی آنان برای خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۱۲/بازدید_استاندار_گیلان_از_طرح_ارتقای_هتلینگ_بیمارستان_رسول_اکرم_ص_رشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: