Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:57:33 GMT

10 هزار مترمربع از معابر خاکی شهر اسدیه درمیان آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۲۹/۱۰_هزار_مترمربع_از_معابر_خاکی_شهر_اسدیه_درمیان_آسفالت_شد

10 هزار مترمربع از معابر خاکی شهر اسدیه درمیان آسفالت شد

افشین عابدینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بیش از 50 هزار مترمربع از معابر شهری مرکز شهرستان خاکی است که آسفالت این معابر در سال آینده انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: ترمیم آسفالت خیابان‌های شهر از جمله مطالبات جدی شهروندان است بنابراین شهرداری برای کسب رضایت مردم تمامی خیابان ‌ها و معابر که نیاز به ترمیم دارند را با اولویت‌بندی آسفالت و بهسازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: همچنین برای ایام نوروز در 10 هزار متر مربع از میادین اسدیه کاشت گل انجام شده و 800 نهال در حاشیه معابر و فضای سبز این شهر نیز کاشت شده است.
وی اظهار کرد: برنامه های مختلفی در حوزه های فضای سبز، زیباسازی و پاکسازی سطح شهر، حذف آلودگی بصری، رنگ آمیزی جداول، لکه گیری آسفالت، تعویض سطل های زباله و نورپردازی مناطق مختلف شهر برای ایام نوروز در حال انجام است.
عابدینی یادآور شد: آیلند خیابان غدیر اسدیه از محل اعتبارات تملک و دارایی با اعتبار 120 میلیون تومان انجام شد و آیلند خیابان راهداران این شهر با اعتبار یک میلیارد ریال در حال انجام است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556*6054
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۲۹/۱۰_هزار_مترمربع_از_معابر_خاکی_شهر_اسدیه_درمیان_آسفالت_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: