Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@08:52:26 GMT

اعتراض و تجمع کارگران شهرداری بروجرد به ۸ ماه حقوق معوقه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۶۲/اعتراض_و_تجمع_کارگران_شهرداری_بروجرد_به_۸_ماه_حقوق_معوقه

اعتراض و تجمع کارگران شهرداری بروجرد به ۸ ماه حقوق معوقه

کارگران شهرداری بروجرد روز شنبه نسبت به ۸ ماه حقوق معوقه در مقابل شهرداری بروجرد تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بازتاب بروجرد چند سالی است که کارگران شهرداری بروجرد با حقوق معوقه روبرو هستند، کارگرانی که هر روز کار می کنند اما حقوق ندارند، کارگرانی که تنها درآمد و امرار معاش آنها از طریق کار در شهرداری است اما سالهاست که حقوق های معوقه امان کارگران را بریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارگران شهرداری بروجرد هم اکنون 8 ماه حقوق معوقه دارند و تا کنون اعتراضات خود را بارها اعلام کرده اما متاسفانه همچنان با این مشکل روبرو هستند، کارگرانی که در سرما و گرما زحمتک می کشند ولی از پرداخت معوقات خبری نیست.

 

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، بسیاری از این کارگران با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند که انتظار دارند مسئولین نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند اما تا کنون اقدامی اساسی صورت نگرفته است.

 

"علی روزبهانی" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: کارگران شهرداری بروجرد هم اکنون 8 ماه حقوق معوقه دارند که این معوقات مربوط به سنوات و سال های گذشته بوده است.

 

وی اضافه کرد: با روی کارآمدن این شورا، هر ماه یک حقوق به کارگران پرداخت شده اما این معوقات مربوط به دوران های گذشته است ولی باز هم تلاش می شود تا با برنامه ریزی بتوانیم از مشکلات کاهش دهیم.

 

تا کنون کارگران شهرداری بروجرد چندین بار در راستای حقوق های معوقه اعتراض داشتند و ضروری است برای رفع مشکلات این قشر که کارگران زحمت کش هستند برنامه ریزی شود تا حقوق این کارگران به موقع پرداخت گردد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۶۲/اعتراض_و_تجمع_کارگران_شهرداری_بروجرد_به_۸_ماه_حقوق_معوقه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: