Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:41:46 GMT

کارگران شهرداری بروجرد خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۶۳/کارگران_شهرداری_بروجرد_خواستار_پرداخت_حقوق_معوقه_خود_شدند

کارگران شهرداری بروجرد خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند

بروجرد - ایرنا - حدود 100 تن از کارگران شهرداری بروجرد به همراه اعضا خانواده روزیکشنبه با حضورمقابل ساختمان مرکزی شهرداری این شهرخواستارپرداخت حقوق معوقه خود شدند.

به گزارش ایرنا، کارگران با دردست داشتن پلاکاردی ازشهردار بروجرد خواستند تا حقوق معوقه آنها پرداخت شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهربروجرد دراین باره گفت: مشکل حقوق معوقه کارگران و کارکنان شهرداری بروجرد مربوط به دوره چهارم شورای شهرو سال 95 بوده و شورای پنجم و سرپرست فعلی با 6ماه حقوق عقب افتاده شهرداری بروجرد را تحویل گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشرف چگنی افزود: با انتخاب سرپرست شهرداری ازسوی شورای پنجم دراین مدت هرماه پرداخت حقوق کارگران انجام شده و برغم پرداخت این تعداد حقوق هم اکنون کارگران و کارمندان شهرداری بروجرد هشت ماه حقوق معوقه دارند.
وی اظهارکرد: با اجرای طرح تخفیف عوارض دردهه مبارک فجر تلاش می شود بخشی ازحقوق کارگران پرداخت ودراین راستا نیزتاکید شده که همه اقدامات شهرداری تعطیل وتنها حقوق های معوق کارگران پرداخت شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر بروجرد با اشاره به اقدامات شهردار بروجرد در راستای توسعه شهروهمچنین حمایت ازحقوق کارگران بیان کرد: درآمد شهرداری بروجرد سال گذشته تا 30دیماه 280میلیارد ریال بوده که در سال جاری این میزان به 390میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.
چگنی عمده ترین معظل شهرداری بروجرد را افزایش نیرو دانست و ادامه داد: چارت سازمانی شهرداری بروجرد بیین 691 الی 803 نیرو مشخص شده درحالی که هم اکنون دارای یک هزارو 400 کارمند و کارگربوده و ازاین تعداد نیرو تنها 80 تن خدماتی است.
وی تاکید کرد: در این راستا نیز شهرداری بروجرد برای تامین نیروی خدماتی مورد نیاز با پیمانکار قرارداد بسته که این اقدام هزینه های بیشتری بر شهرداری تحمیل کرده است.
به گزارش ایرنا کارگران شهرداری بروجرد نیزروزگذشته در مقابل ساختمان شهرداری مرکزی بروجرد حضور یافته و خواستار رسیدگی شهرداربه پرداخت حقوق معوقه خود هستند.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۶۳/کارگران_شهرداری_بروجرد_خواستار_پرداخت_حقوق_معوقه_خود_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: