Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:07:00 GMT

کارگران شهرداری بروجرد خواستارپرداخت حقوق معوقه خود شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۶۴/کارگران_شهرداری_بروجرد_خواستارپرداخت_حقوق_معوقه_خود_شدند

کارگران شهرداری بروجرد خواستارپرداخت حقوق معوقه خود شدند

بروجرد - ایرنا - بیش از50 تن ازکارگران و کارمندان شهرداری بروجرد برای پنجمین بارمتوالی درهفته جاری با حضور در محوطه ساختمان شهرداری مرکزی خواستار پرداخت حقوق معوقه هشت ماهه خود شدند.

به گزارش ایرنا دربرخی ازمناطق شهر بروجرد زباله ها جمع آوری نشده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: با اقدامات و رایزنیهای انجام شده مقرر شده در جلسه عصر امروز شورای شهر به مشکلات معیشتی و حقوقی کارگران شهرداری رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد گودرزیان افزود: از امروز طرح تخفیف عوارض شهرداری در 2 مرحله به مناسبت دهه فجر آغازو تا اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و امید است با برخی اقدامات دیگر بتوان چند ماه از حقوق معوقه کارگران را پرداخت نمود.
شهرداری بروجرد با حدود یک هزارو 700 نیرو ازآغاز به کارپنجمین دوره شورای شهربا سرپرست اداره می شود.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۶۴/کارگران_شهرداری_بروجرد_خواستارپرداخت_حقوق_معوقه_خود_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: