Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:19:47 GMT

انضباط اداری تنها راه برون رفت شهرداری بروجرد ازمشکلات است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۶۷/انضباط_اداری_تنها_راه_برون_رفت_شهرداری_بروجرد_ازمشکلات_است

انضباط اداری تنها راه برون رفت شهرداری بروجرد ازمشکلات است

بروجرد - ایرنا - معاون سیاسی واجتماعی فرمانداربروجرد گفت: رعایت انضباط اداری و ساماندهی امورمالی تنها راه برون رفت شهرداری بروجرد ازمشکلات است.

احمد گودرزیان روزچهارشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: شورای شهر وشهرداری باید با وحدت وهمدلی در راستای منافع مردم گام برداشته و شهرداری را از بحران موجود نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اعضای شورای شهرباید منافع مردم را برهرچیز مقدم شماره و با حمایت همه جانبه ازشهردار منتخب به خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان کمک کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد اظهارکرد: نشستی با حضورفرمانداربروجرد ومعاون هماهنگی امورعمرانی استانداری لرستان و مدیرکل تامین اجتماعی لرستان برای پیگیری مشکلات شهرداری بروجرد برگزارو مقرر شد با ادامه تخفیف های عوارض تا پایان اسفندماه، واگذاری برخی املاک شهرداری به تامین اجتماعی وهمچنین ساماندهی نحوه پرداخت اضافه کاری کارکنان بخشی ازاعتبارمورد نیاز شهرداری بروجرد برای پرداخت بدهی های این نهاد تامین شود.
گودرزیان تاکید کرد: اعضای شورای شهرباید با وحدت و همدلی و بیان پیشنهادها وانتقادهای سازنده موانع موجود از پیش پای شهرداری را از بین ببرند و تلاش کنند تا این نهاد خدمات رسان ضمن رفع مشکلات موجود درمسیر توسعه و زیبا سازی شهر گام های مثبتی بردارد.
وی با اشاره به بحران مالی موجود درشهرداری بروجرد اضافه کرد: مجموع بدهی شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی، پیمانکاران وکارکنان بابت حقوق معوقه یک هزارو340 میلیارد ریال است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بروجرد ادامه داد: همچنینی در این نشست مقررشد تا مجموع بدهی های شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی از سوی کارشناسان مورد بررسی قرارگیرد.
به گزارش ایرنا، شهرداری بروجرد با بیش از یک هزارو500 نیرو درسال های اخیربا مشکلات مالی فراوان مواجه شده و درسال جاری با تاخیرهشت ماهه در پرداخت حقوق کارکنان، کارگران، بدهی به پیمانکاران و تامین اجتماعی با مشکلات جدی همراه بوده است.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۶۷/انضباط_اداری_تنها_راه_برون_رفت_شهرداری_بروجرد_ازمشکلات_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: