Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@05:41:57 GMT

موضوع دریافتی کارگران شهرداری بروجرد معضل شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۶۸/موضوع_دریافتی_کارگران_شهرداری_بروجرد_معضل_شده_است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائل نگران کننده در بروجرد دریافتی کارگران شهرداری بروجرد بوده که معضل شده است.

به گزارش ایسنا، علاءالدین بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری بروجرد، حداقل دوبرابر تعداد لازم، پرسنل دارد که همین امر بارسنگینی را بردوش این مجموعه گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به بدهی شهرداری بروجرد به سازمان تامین اجتماعی، افزود: بخشی از بودجه این نهاد توسط تامین اجتماعی عملا بلوکه می‎شود که این موضوع دور از انصاف و ظالمانه است.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: مجموعه شهرداری بروجرد چندین میلیارد تومان از ارگان‎های دولتی طلب دارد و هنوز این طلب به آنها پرداخت نشده است.

بروجردی اضافه کرد: شهرداری باید با حرکت به سمت ایجاد منابع درآمدی پایدار و مطمئن شرایط دشوار کنونی را پشت سر بگذارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۶۸/موضوع_دریافتی_کارگران_شهرداری_بروجرد_معضل_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: