Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@14:51:10 GMT

انتشار تصاویر کودکان کارِ دستگیرشده‌ بروجردی/ روابط عمومی شهرداری: همکارانم عذرخواهی کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۷۲/انتشار_تصاویر_کودکان_کار_دستگیرشده_بروجردی_روابط_عمومی_شهرداری_همکارانم_عذرخواهی_کرده_اند

انتشار تصاویری از کودکان کار که در قالب طرح برخورد با متکدیان در بروجرد، دستگیر شده‌اند، موجی از انتقادات به دنبال داشت.انتشار تصاویری از کودکان کار که در قالب طرح برخورد با متکدیان در بروجرد، دستگیر شده‌اند، موجی از انتقادات به دنبال داشت. آفتاب‌‌نیوز : روز ۲۹ دیماه، تصاویری در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نشان می‌داد برخورد با کودکان کار ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران شهرداری بروجرد در قالب طرح برخورد با متکدیان، پس از بازداشت و دستگیری کودکان کار، تصاویر آنها را در کانال روابط عمومی شهرداری منتشر کردند. انتشار این تصاویر موجی از انتقادات برانگیخت.

در همین رابطه تماس خبرنگار ایلنا با مسئولان شهرداری بروجرد نتیجه‌ای نداشته‌ است؛ غیر از آنکه یکی از کار‌شناسان روابط عمومی به صورت ضمنی این اتفاق را تایید کرد و گفت همکارانش در بخش سد‌معبر شهرداری، بابت این برخورد نادرست عذرخواهی کرده‌اند.

پیش از این رضا بهنودفر (نائب رئیس شورای شهر بروجرد)؛ انتشار این تصاویر در کانال روابط عمومی شهرداری بروجرد را تقبیح و از برخورد قانونی با خاطیان خبر داده‌ بود.

در همین رابطه انجمن یاری کودکان درمعرض خطر نیز اعلام کرد؛ روز گذشته (سی‌ام دی ماه) در تماس تلفنی، اعتراض خود را به دفتر شهرداری بروجرد ابلاغ کرده‌است.

این انجمن از مسئولان شهرداری بروجرد خواسته است بابت ارتکاب این اقدام، از کودکانی که به دلیل فقر تحمیلی و بی‌توجهی به زندگی‌شان به کار در خیابان‌ها مشغولند، عذرخواهی کنند.

منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۷۲/انتشار_تصاویر_کودکان_کار_دستگیرشده_بروجردی_روابط_عمومی_شهرداری_همکارانم_عذرخواهی_کرده_اند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: