Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@04:57:00 GMT

نمایندگان استقلال برای قرعه کشی به مالزی رفتند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۷۴/نمایندگان_استقلال_برای_قرعه_کشی_به_مالزی_رفتند

نمایندگان استقلال برای قرعه کشی به مالزی رفتند

دو نماینده از سوی باشگاه استقلال برای قرعه کشی لیگ قهرمانان به مالزی رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و کارگاه آموزشی فدراسیون فوتبال آسیا برای این مرحله روزهای دوم و سوم خرداد ماه در کشور مالزی برگزار می شود.


محمدحسین زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال و حامد افضلی مدیر مسابقات آسیایی این باشگاه یکشنبه شب با تصمیم سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال به این کشور سفر کردند تا به عنوان نمایندگان استقلال در این مراسم حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرعه کشی مراسم لیگ قهرمانان آسیا روز 2 خرداد ماه برگزار خواهد شد و استقلال، پرسپولیس، السد و الدوحیل از غرب آسیا حریفان خود را در مرحله پیش رو خواهند شناخت.

لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۷۴/نمایندگان_استقلال_برای_قرعه_کشی_به_مالزی_رفتند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: