Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@06:40:28 GMT

اعزام نمایندگان قطری به مالزی برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۸۱/اعزام_نمایندگان_قطری_به_مالزی_برای_قرعه_کشی_لیگ_قهرمانان_آسیا

اعزام نمایندگان قطری به مالزی برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، محمد غلام البلوشی و عبدالله البریک، مدیران ارشد باشگاه السد دوحه به همراه نمایندگان باشگاه الدحیل امروز راهی مالزی می‌شوند تا در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که فردا در مقر کنفدراسیون‌ فوتبال این قاره برگزار خواهد شد شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های استقلال، پرسپولیس، السد و الدحیل قطر چهار تیم راه‌یافته از منطقه غرب آسیا به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. در منطقه شرق آسیا نیز تیم‌های تیانجین چین، سوون سامسونگ و جئونبوک کره‌جنوبی و کاشیما آنتلرز ژاپن نیز به جمع هشت تیم برتر قاره راه یافتند.

601

فوتبال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس استقلال السد عبدالله البریک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۸۱/اعزام_نمایندگان_قطری_به_مالزی_برای_قرعه_کشی_لیگ_قهرمانان_آسیا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: