Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@08:03:21 GMT

واکنش شفر به قرعه‌کشی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۵۹۱/واکنش_شفر_به_قرعه_کشی_استقلال_در_لیگ_قهرمانان_آسیا

به گزارش وانانیوز، 

وینفرد شفر پس از کنفرانس خبری در تونل ورزشگاه آزادی بار دیگر با خبرنگاران روبرو شد و مورد حضور هواداران عنوان کرد: از همه هواداران استقلال بابت حمایت‌هایی که در سرما و گرما از تیم دارند، تشکر کامل دارم.

یکی از خبرنگاران در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان از او پرسید و اعلام کرد که قرار بود صحبت‌های امروز او در این مورد تکذیب شود که شفر پاسخ داد:من صحبت هایم را در اینباره با یک خبرگزاری انجام دادم و حرف هایم همان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص اینکه خبرنگاری گفت که این حرفها را تایید می کنید ظاهرا قرار بوده تکذیب شود گفت: نه من این حرف ها را مطرح کرده ام. 

ساشا شفر پسر سرمربی استقلال هم در مورد جنب و جوش زیاد پسرش در کنار زمین گفت: پدر من شخصی بوده در آلمان هم این کارها را انجام می‌داد و تنها به ایران اختصاص ندارد. همه جای دنیا مربیگری هیجان بالایی دارد، اما واقعا در ایران هیجان دیگری دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۵۹۱/واکنش_شفر_به_قرعه_کشی_استقلال_در_لیگ_قهرمانان_آسیا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: