Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:32:37 GMT

برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان ویژه خرداد ۹۷-۱۳۹۶ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۳۶۲۳/برنامه_امتحانات_نهایی_دانش_آموزان_ویژه_خرداد_۹۷_۱۳۹۶_اعلام_شد

برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان ویژه خرداد ۹۷-۱۳۹۶ اعلام شد

به گزارش خبرنگار آموزشی و پرورش خبرگزاری فارس، برنامه امتحانات نهایی تمام رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) و پیش‌دانشگاهی خردادماه سال 97-1396 از سوی عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

این برنامه‌های امتحانی شامل دانش‌آموزان سال سوم متوسطه رشته‌های نظری شیوه نیم‌سالی ـ واحدی (بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد)، سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و دوره پیش‌دانشگاهی (روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه پس از تفکیک برنامه‌ها، بدون دخل و تصرف به تعداد مورد نیاز تکثیر و در اختیار واحدهای آموزشی مربوطه قرار می‌دهند و واحدهای آموزشی تابعه نیز در اسرع وقت و به نحو مقتضی عین برنامه‌های امتحانی را بدون دخل و تصرف در محل مناسب نصب کرده و علاوه بر آن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع تمام دانش‌آموزان و داوطلبان آزاد می‌رساند.

امتحانات نهایی خردادماه از روز سه‌شنبه اول خرداد با امتحانات تعلیمات دینی و قرآن(3)، اصول عقاید(2) و معارف اسلامی آغاز شده و چهارشنبه 23 خردادماه با امتحان عربی(3) و ادبیات فارسی تخصصی پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۳۶۲۳/برنامه_امتحانات_نهایی_دانش_آموزان_ویژه_خرداد_۹۷_۱۳۹۶_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: