Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@15:03:12 GMT

جشنواره فروش بیمه های عمر سینا تحت عنوان «عاقبت بخیر شوید»

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۷۰۹/جشنواره_فروش_بیمه_های_عمر_سینا_تحت_عنوان_عاقبت_بخیر_شوید

جشنواره فروش بیمه های عمر سینا تحت عنوان «عاقبت بخیر شوید»

پول‌نیوز - شرکت بیمه سینا،به منظور توسعه فرهنگ بیمه های زندگی، اقدام به برگزاری جشنواره فروش بیمه های عمر (یارمند) تحت عنوان «عاقبت بخیر شوید» از عید قربان تا ولادت حضرت رسول (ص ) از تاریخ 1396/06/10 لغایت 1396/09/15 نموده است.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، جشنواره عاقبت بخیر شوید، فروش بیمه های عمر (یارمند) از عید قربان تا ولادت حضرت رسول (ص )

شرکت بیمه سینا،به منظور توسعه فرهنگ بیمه های زندگی، اقدام به برگزاری جشنواره فروش بیمه های عمر (یارمند) تحت عنوان «عاقبت بخیر شوید» از عید قربان تا ولادت حضرت رسول (ص ) از تاریخ 1396/06/10 لغایت 1396/09/15 نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جشنواره علاوه بر ایجاد رقابت در بین شبکه ی فروش شرکت، جوایزه ارزنده ای در قالب بسته های (50میلیون ریالی) از محصولات لوازم خانگی شرکت« اسنوا» به هموطنان عزیزی که در طول مدت جشنواره اقدام به خرید بیمه نامه «یارمند» می نمایند به قید قرعه اهدا می گردد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۷۰۹/جشنواره_فروش_بیمه_های_عمر_سینا_تحت_عنوان_عاقبت_بخیر_شوید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: