Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@14:15:24 GMT

«عاقبت عشاق سینه چاک» هفته آینده تماشایی می شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۷۱۵/عاقبت_عشاق_سینه_چاک_هفته_آینده_تماشایی_می_شود

«عاقبت عشاق سینه چاک» هفته آینده تماشایی می شود

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نمایش «عاقبت عشاق سینه چاک» به کارگردانی بهرام تشکر در تماشاخانه پالیز، سالن شماره یک از 12 آذرماه روی صحنه می رود.

نمایشنامه این اثر توسط نیل سایمون نوشته شده و شهرام زرگر آن را به فارسی ترجمه کرده است.

بهنام تشکر، بیتا معیریان، سوگل خلیق و سهیلا گلستانی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: بارنی کشمن مردی چهل و یک ساله است که قصد دارد برای اولین بار بعد از بیست و یک سال زندگی مشترک، رابطه با زنی دیگر غیر از همسرش را تجربه کند. سه تجربه ی متفاوت در سه پرده ی مجزا

عوامل «عاقبت عشاق سینه چاک» عبارتند از: مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریزی: نگار فلاحتی آملی، طراح پوستر، بروشور و تیزر: محمد صادق زرجویان، عکس: نیکزاد تولایی، تصاویر پشت صحنه: امیرهمایون محققی، طراح صحنه و لباس: بهرام تشکر، طراح گریم: سارا ولیزاده، مجری گریم: بنفشه امین، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی (تئاتربازها)، مدیران صحنه: امید رضایی، ابوالفضل ابهر، دستیار صحنه: امیراحسان جعفری، جانشین تولید: محسن پویانفر، مشاوره و ساخت دکور: حسین نعیمایی، دوخت لباس: سمیه کشاورز، دستیار لباس: دینا هاشمی، مدیرهماهنگی و اجرا: امیر تشکر

501

عاقبت عشاق سینه چاک نیل سایمون بهرام تشکر بهنام تشکر سوگل خلیق

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۷۱۵/عاقبت_عشاق_سینه_چاک_هفته_آینده_تماشایی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: