Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-20@12:45:02 GMT

ادامه اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۷۳۳/ادامه_اعتصاب_غذای_اسرای_فلسطینی_در_زندان_های_رژیم_صهیونیستی

ادامه اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، انتفاضه اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

در همین راستا، بیش از ۱۵۰۰ اسیر فلسطینی که از روز ۱۷ آوریل(28 فروردین) به مناسبت روز اسیر فلسطینی در زندان های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده اند، برای سیزدهمین روز به اعتصاب غذای خود ادامه دادند.

۷۰۰۰ فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اسیرند که ۱۳ نماینده پارلمان فلسطین نیز در میان آنها دیده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در زندان های رژیم صهیونیستی ۵۸ زن و دختر فلسطینی اسیر هستند که ۱۵ نفر از آن ها دختران کم سن و سال هستند. همچنین در میان اسرا ۳۲۰ کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال دیده می شود.

شمار شهدای جنبش اسیر فلسطین از سال ۱۹۶۷ تاکنون به ۲۱۰ شهید رسیده است؛ ۷۲ اسیر تحت شکنجه، ۵۷ اسیر در نتیجه قصور پزشکی، ۷۴ اسیر هم مستقیما پس از بازداشت به شهادت رسیده اند و ۷ اسیر هم در زندان هدف گلوله قرار گرفته اند.



منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۷۳۳/ادامه_اعتصاب_غذای_اسرای_فلسطینی_در_زندان_های_رژیم_صهیونیستی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: