Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:11:39 GMT

اعتصاب غذای حدود ۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های اسرائیل ۱۴روزه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۷۳۴/اعتصاب_غذای_حدود_۲۰۰۰_اسیر_فلسطینی_در_زندان_های_اسرائیل_۱۴روزه_شد

اعتصاب غذای حدود ۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های اسرائیل ۱۴روزه شد

اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی ۱۴ روزه شد و نزدیک به ۲۰۰۰ اسیر فلسطینی برای رسیدن به حقوق و خواسته هایشان دست به اعتصاب غذا زده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، انتفاضه اسیران فلسطینی اعتصاب کننده از غذا در زندان های رژیم صهیونیستی با قدرت ادامه دارد.

در همین راستا، اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی ۱۴ روزه شد و نزدیک به ۲۰۰۰ اسیر فلسطینی برای رسیدن به حقوق و خواسته هایشان دست به اعتصاب غذا زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۲ هزار اسیر فلسطینی از روز ۱۷ آوریل به مناسبت روز اسیر فلسطینی در زندان های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده اند.

۷۰۰۰ فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر هستند: ۳۳۰ نفر از اسرا ساکن نوار غزه، ۶۸۰ نفر ساکن قدس و فلسطین اشغالی ۱۹۴۸، ۶۰۰۰ اسیر ساکن کرانه باختری، ۳۴ اسیر از کشورهای مختلف عربی و ۲ اسیر از بلندی های اشغالی جولان هستند.

پیشتر «عیسی قراقع» رئیس کمیته امور اسیران فلسطینی خواستار کمک های بین المللی به اسرای فلسطینی اعتصاب کننده از غذا شد.

وی در همین راستا تاکید کرد: زندگی تعدادی از اسیران در معرض خطر است و امیدواریم که مصر در این زمینه ایفای نقش کند. علیرغم اقدامات ظالمانه مقامات اشغالگر، شمار دیگری از اسیران نیز به اعتصاب غذا پیوستند و تا زمان تحقق خواسته هایشان به اعتصاب غذا ادامه می دهند. ما خواستار مداخله سریع بین المللی برای تحقق خواسته های اسیران هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۷۳۴/اعتصاب_غذای_حدود_۲۰۰۰_اسیر_فلسطینی_در_زندان_های_اسرائیل_۱۴روزه_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: