Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@15:18:14 GMT

معضل خودکشی در زندان‌های فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۷۳۷/معضل_خودکشی_در_زندان_های_فرانسه

در ادامه گسترش معضل نگران‌کننده خودکشی در زندان‌های فرانسه، یک زندانی دیگر در یکی از زندان‌های این کشور اقدام به خودکشی کرد.

خبرگزاری فارس: در ادامه گسترش معضل نگران‌کننده خودکشی در زندان‌های فرانسه، یک زندانی زن در یکی از زندان‌های این کشور با دار زدن اقدام به خودکشی کرد.

بر اساس اعلام منابع زندانی در فرانسه، بنابر اعلام مقامات زندان نانت، این زندانی مرد حدودا 40 ساله که از چند ماه پیش به اتهام قتل یک نیروی پلیس در این زندان بوده، در انتظار حکم دادگاه به سر می‌برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تداوم معضل خودکشی در زندان‌های فرانسه در حالیست که کمیسر حقوق‌بشر شورای اروپا و سازمان نظارت بین‌المللی بر زندان‌ها پیش از این ضمن انتقاد شدید از شرایط بسیار ناگوار این زندان‌ها، موارد بی‌شمار خودکشی زندانی‌ها را از جمله علائم ضعف ساختاری سیستم اداره زندان‌های این کشور اعلام کرده‌اند.

سازمان‌های مدافع حقوق بشر کمیسیون حقوق بشر اروپا تاکنون چندین بار اوضاع زندان‌های فرانسه را تحقیرآمیز، اسفبار و غیر ‌قابل تحمل توصیف کرده‌اند اما با این وجود هیچگونه اقدام ضربتی در این خصوص صورت نگرفته است.

فرانسه در میان 15 کشور اروپایی، بالاترین نرخ خودکشی در زندان‌ها را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که ظرف مدت 50 سال میزان خودکشی در زندان‌های این کشور 5 برابر شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۷۳۷/معضل_خودکشی_در_زندان_های_فرانسه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: