Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@02:19:31 GMT

۷ پروژه ورزشی در شهرستان خلخال اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۷۴۳/۷_پروژه_ورزشی_در_شهرستان_خلخال_اجرا_می_شود

۷ پروژه ورزشی در شهرستان خلخال اجرا می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از محل اعتبارات ملی چهار پروژه ورزشی از محل اعتباراتاستانی سه پروژه ورزشی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۶۰ درصد در شهرستان خلخال در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال،ایوب بهتاج صبح امروز در نشستبا فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت: از محل اعتبارات ملی چهار پروژه ورزشی و از محل اعتباراتاستانی نیز سه پروژه ورزشی در شهرستان خلخال در حال اجرا بوده که تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر زمینه‌های تکمیل این پروژه‌ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در حال حاضر پیشرفت 20 تا 60 درصدی دارند، افزود: با وضعیت موجود اعتبارات برای اجرای این طرح‌ها، امکان تکمیل و راه‌اندازی آنها وجود ندارد و انتظار می‌رود در زمین تخصیص اعتبار به این پروژه‌ها و طرح‌های ورزشی مسئولان به ویژه اعضای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خلخال گام‌های اساسی را بردارند.

بهتاج با اشاره به اینکه با وجود محدودیت اعتبارات استانی اما طرح‌های عمرانی و ورزشی در شهرستان خلخال فعال و در حال اجرا است، گفت:طرحزمین چمن مصنوعی فوتبال استادیوم پوریای ولی خلخال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از محل اعتبارات وزارت ورزش و جواناندر ماه‌های آینده تکمیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در این نشست بیان کرد: در روزهای آینده جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تشکیل شده و در زمینه تامین اعتبار برای پروژه‌های ورزشی در شهرستان خلخال اقدامات و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام خواهد شد.

فریدون بابایی با قول مساعد در موردتامین اعتبار برای اجرای پروژه‌های زورخانه خلخال و سالن ورزشی روستای طولش تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود مطرح شده در حوزه ورزش شهرستان اقدامات و تلاش‌های لازم را انجام خواهیم داد تا این مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف شده و مسیر برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان هموارتر شود.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۷۴۳/۷_پروژه_ورزشی_در_شهرستان_خلخال_اجرا_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: