Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:49:12 GMT

افتتاح فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی در زندان مرکزی کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۷۴۶/افتتاح_فروشگاه_دائمی_محصولات_فرهنگی_در_زندان_مرکزی_کرمان

افتتاح فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی در زندان مرکزی کرمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رمضان امیری مدیر کل زندان های استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین بنیاد تعاون زندانیان استان گفت: هدف از راه اندازی فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در زندان رفع نیاز های فرهنگی و مذهبی مددجویان وغنی سازی اوقات فراغت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر تفاوت مدیریت فرهنگی در زندان ها با سایر ادارات گفت: تبیین این تمایزات و تخصصی کردن کار فرهنگی در زندان ها از اولویت های آموزشی متولیان فرهنگی در سازمان زندانها است.


وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین زندان اظهار داشت: در زندانها اولویت باید کارهای فرهنگی باشد و برای اصلاح و تربیت باید روی مسائل فرهنگی بیشتر و با دقت کار شود و امنیت فرهنگی بر امنیت تأمینی در زندانها اولویت دارد.


وی تصریح کرد: گرچه توجه به امنیت باید به عنوان یک مقوله مهم در زندانها مورد توجه باشد اما تأثیر کار فرهنگی و به بیانی دیگر بهداشت روان و اصلاح رفتار زندانی می تواند رفتار زندانیان را کنترل و ظرفیت اصلاح و تربیت را در آنان ارتقاء بخشد.


سلیمانی مدیر زندان مرکزی هم با اشاره به عرضه محصولات فرهنگی از قبیل مذهبی ،سرگرمی،ورزشی،قرآنی و هنری ک در این فروشگاه افزود:کاهش آسیب ها در زندان نیازمند انسجام برنامه های فرهنگی و دینی است.


انتهای پیام/س

افتتاح فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی در زندان مرکزی کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۷۴۶/افتتاح_فروشگاه_دائمی_محصولات_فرهنگی_در_زندان_مرکزی_کرمان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: