Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@12:53:54 GMT

تيتراژ «ساخت ايران2» با همکاري رضا گلزار و سينا سرلک

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۸۰۴/تیتراژ_ساخت_ایران۲_با_همکاری_رضا_گلزار_و_سینا_سرلک

تيتراژ «ساخت ايران2» با همکاري رضا گلزار و سينا سرلک

خبرگزاري آريا- سينا سرلک قطعه‌اي مشترک با محمدرضا گلزار خوانده که از قسمت پنجم به بعد، به عنوان تيتراژ پاياني سريال «ساخت ايران 2» پخش مي‌شود.
به گزارش آريا به نقل از سينماسينما، طبق اعلام روابط عمومي پرديس سينمايي کورش شامگاه گذشته (دوشنبه 31 ارديبهشت) چهارمين قسمت از سريال «ساخت ايران 2» در اين پرديس روي پرده رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقي که قرار است به صورت هفتگي ادامه پيدا کند.
در اين اکران سينا سرلک نيز عوامل را همراهي کرد و محمدرضا گلزار دليل اين همراهي را ساخت تيتراژي مشترک با خوانندگي خود و سرلک اعلام کرد. امين حيايي، روزبه معيني، منصور سهراب‌پور، امير پروين‌حسيني و بروز نيک‌نژاد ديگر عوامل «ساخت ايران 2» بودند که در اين اکران مردمي حضور داشتند.
سرلک قطعه‌اي مشترک با گلزار خوانده که از قسمت پنجم به بعد، به عنوان تيتراژ پاياني سريال «ساخت ايران 2» پخش مي‌شود.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۸۰۴/تیتراژ_ساخت_ایران۲_با_همکاری_رضا_گلزار_و_سینا_سرلک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: