Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@22:14:55 GMT

حضور بازیگران خارجی در کنار گلزار و حیایی در «ساخت ایران ۲»

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۸۲۰/حضور_بازیگران_خارجی_در_کنار_گلزار_و_حیایی_در_ساخت_ایران_۲

حضور بازیگران خارجی در کنار گلزار و حیایی در «ساخت ایران ۲»

خرداد:  برزو نیک‌نژاد، کارگردان سریال «ساخت ایران ۲» که این روزها برای بازدید لوکیشن به چین سفر کرده است، از حضور بازیگران خارجی در این سریال خبر می‌دهد.


به گزارش خرداد به نقل از خبرآنلاین، برزو نیک‌نژاد که این روزها فیلم سینمایی «لونه زنبور» به کارگردانی او بر پرده سینماهاست، مشغول ساخت «ساخت ایران 2» نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که چند روز قبل به همراه گروه تولید راهی چین شده است درباره آخرین وضعیت این سریال می‌گوید: «در حال حاضر در چین در حال بازدید لوکیشین هستیم و کار ما ادامه دارد تا بقیه گروه نیز با آماده شدن شرایط به ما می‌پیوندند. فعلا من برای بازدید رفته‌ام و بقیه گروه در آینده به ما اضافه خواهند شد.»
این کارگردان با اشاره به این‌که در این فصل بازیگران خارجی هم حضور خواهند داشت، درباره روند آماده شدن سریال «ساخت ایران ۲» توضیح می‌دهد: «حدود یازده قسمت از سریال را آماده داریم و از این یازده قسمت، 5 قسمت هم به طور کامل کارهایش انجام شده و مراحل فنی‌اش نیز به اتمام رسیده است. بقیه قسمت‌ها را هم بخش‌های ایران را هر چه که بوده گرفتیه‌ایم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شرایط مهیا شود تا گروه هم در چین به ما بپیوندند و ادامه کار را ضبط کنیم.»
او درباره زمان توزیع سریال در شبکه نمایش خانگی نیز می‌گوید: «من فکر می کنم با توجه مصاحبه‌ای که آقای سهراب‌پور، تهیه‌کننده‌مان داشتند اوائل اردیبهشت زمان توزیع «ساخت ایران 2» باشد.»
سریال «ساخت ایران ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور با بازی بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، امین حیایی، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، سارا بهرامی، مهران احمدی و امیرحسین رستمی برای شبکه نمایس خانگی ساخته می‌شود. برچسب ها: محمدرضا گلزار ، امین حیایی ، ساخت ایران 2 ، شبکه نمایش خانگی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۸۲۰/حضور_بازیگران_خارجی_در_کنار_گلزار_و_حیایی_در_ساخت_ایران_۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: